Projektorientált tanulás és tanítás a gyakorlatban
Orgoványi Gajdos Judit és Virág Irén: Projektorientált tanulás és tanítás a gyakorlatban. Eger. Líceum Kiadó. 2024.
A Projektorientált tanulás és tanítás a gyakorlatban című kézikönyv hiánypótló: lépésről lépésre bemutatja a (leendő) pedagógusok számára a projektek tervezésének és megvalósításának folyamatát, feltárja előttük azt a sokféle oktatásmódszertani lehetőséget, melyet egy projekt során a tanulókkal közösen megvalósíthatnak. A kézikönyv által az olvasó a projektorientált tanulás minden elméleti és gyakorlati résztémájával alaposan megismerkedik. A gyakorlatias példák jól szemléltetik a projektek tematikai sokszínűségét, módszertani megvalósíthatóságát, ütemezésének és értékelésének lehetőségeit. A könyv minden olyan releváns kérdést feltesz és megválaszol, amely támogatja az olvasót a projektorinetált tanulás tervezésében és kivitelezésében. A különböző projektnapló- és mintasablonok, a példák gyűjteménye, az értékelés egyéni és csoportos lehetőségeinek bemutatása számos szemponttal és kérdéssel segíti mind a projektfolyamatban részt vevő tanulót, mind a folyamatot kísérő pedagógust.
Projektorientált tanulás és tanítás a gyakorlatban
Orgoványi Gajdos Judit és Virág Irén: Projektorientált tanulás és tanítás a gyakorlatban. Eger. Líceum Kiadó. 2024.
A Projektorientált tanulás és tanítás a gyakorlatban című kézikönyv hiánypótló: lépésről lépésre bemutatja a (leendő) pedagógusok számára a projektek tervezésének és megvalósításának folyamatát, feltárja előttük azt a sokféle oktatásmódszertani lehetőséget, melyet egy projekt során a tanulókkal közösen megvalósíthatnak. A kézikönyv által az olvasó a projektorientált tanulás minden elméleti és gyakorlati résztémájával alaposan megismerkedik. A gyakorlatias példák jól szemléltetik a projektek tematikai sokszínűségét, módszertani megvalósíthatóságát, ütemezésének és értékelésének lehetőségeit. A könyv minden olyan releváns kérdést feltesz és megválaszol, amely támogatja az olvasót a projektorinetált tanulás tervezésében és kivitelezésében. A különböző projektnapló- és mintasablonok, a példák gyűjteménye, az értékelés egyéni és csoportos lehetőségeinek bemutatása számos szemponttal és kérdéssel segíti mind a projektfolyamatban részt vevő tanulót, mind a folyamatot kísérő pedagógust.